Ihan niinkuin MariV mainitsikin, niin netissa voi yleisesti ottaen kayttaytya nimimerkin takana ihan miten sattuu ilman mitaan seuraamuksia. Ja sitten kun tormaakin yllattaen yhdelle foorumille, jossa saannot ovat tiukemmat, niin tottakai se aluksi hammastyttaa ja ehka arsyttaakin, jos omia viesteja poistetaan tai jos paasy jollekin alueelle onkin rajoitettu.
Mutta kun tutustuu foorumin saantoihin ja oppii (mahdollisesti kantapaan kautta

) missa menevat esim. kirjoittelun kaupallisuuden rajat, mika on logiikka eri ryhmien oikeuksilla jne., niin voikin todeta, etta kylla nama saannot ja rajoitukset tekevat tasta foorumista viihtyisamman, asiallisemman ja varsinaisessa aiheessa pysyvamman kuin useimmat muut foorumit.
Tietenkin on aina hyva selvittaa eri saantojen ja kaytantojen taustat, mutta taman asian osalta ne on kylla selitetty moneen kertaan ihan perusteellisesti, ja keskusteluakin on kayty sen verran, etta asiaan liittyvat vanhat ketjut lukemalla loytyvat varmasti vastaukset kaikkiin taman ketjun aloittajan huolenaiheisiin. Ymmarran hyvin, etta tallaiset keskustelunaloitukset ja joidenkin kommenttien negatiivinen savy on masentavaa Porrolle, joka on tehnyt ja tekee valtavasti tyota taman foorumin eteen. Itse olen saanut taalta todella paljon uusia ajatuksia, ideoita ja ratkaisuja kasityoongelmiini, ja toivon tietenkin etta myos minun ideani ja kokemukseni ovat jotakuta auttaneet. Kiitokset Porrolle ja modeille